"הורתי לעצור את הפרטת תע"ש בשל מעורבות אורי יוגב בתהליך"

    האם החמאס מתכנן לעשות חמאסיזציה של אשף או שמאיים שאם לא יהיה בפנים הוא ישרוף את המועדון? בדברים הללו נעסוק בוועדה
    איתי גדסי No Comments on "הורתי לעצור את הפרטת תע"ש בשל מעורבות אורי יוגב בתהליך"

    דיכטר: "צריך להבין שמדליף אחד מתוך ישיבה כזו גורם נזק קודם כל לחברי הועדה" • ליברמן: "כל עוד אורי יוגב מעורב בתהליך הפרטת תע"ש, אין לי ביטחון שמדובר בתהליך נקי ולא מזוהם"

    צילום: Flash 90
    האם החמאס מתכנן לעשות חמאסיזציה של אשף או שמאיים שאם לא יהיה בפנים הוא ישרוף את המועדון? בדברים הללו נעסוק בוועדה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ אבי דיכטר, סיימה לשמוע את סקירתו של שר הביטחון, אביגדור ליברמן. במהלך הדיון נשאל שר הביטחון על הפרטת תע"ש ועל העיכוב במינוי יאיר שמיר ליו"ר תע"א.

    בנוגע להפרטת תע"ש אמר השר ליברמן ש"כל עוד אורי יוגב מעורב בתהליך הפרטת תע"ש, אין לי ביטחון שמדובר בתהליך נקי ולא מזוהם, לכן הוריתי לעצור את תהליך ההפרטה עד לבחינה מחדש של כל העניין".

    לגבי מינויו של שמיר אמר השר ליברמן כי "עיכוב המינוי הוא המשך ההתנהלות המופקרת, שכל תכליתה לפגוע באיתנות הכלכלית של תע"א, למנוע ממנה לחזור לפעילות סדירה ואף להביא אותה לפשיטת רגל, על מנת להפריט אותה בהמשך. אורי יוגב הוא הממונה על החברות הממשלתיות כבר כמעט 4 שנים והוא נושא באחריות אישית לפגיעה באחת מתעשיות הפאר של מדינת ישראל. הוא מסכן את פרנסתם של כ-100 אלף איש שמתפרנסים באופן ישיר ועקיף מהתעשייה האווירית".

    קודם לכן אמר דיכטר כי "המזרח התיכון הרחב מספק לנו הרבה מאוד תפניות. הציר האמריקאי-טורקי מול איראן ועיראק בסוריה מעניין אותנו מאוד. הסוגיה הפרטית שלנו כאן בינינו לבין הפלסטינים, הכנס באיסטנבול לפני חודש, שבו פתאום משודרת אלטרנטיבה לאש"ף, אלטרנטיבה של החמאס, האם הטורקים מארחים אותו מתוך כוונה ברורה? האם החמאס מתכנן לעשות חמאסיזציה של אשף או שמאיים שאם לא יהיה בפנים הוא ישרוף את המועדון? בדברים הללו נעסוק בוועדה.

    על סוגיית ההדלפות אמר ח"כ דיכטר: "סיימנו בשבוע שעבר ישיבת ועדה עם ראש אמ"ן ופרטים מתוך הישיבה הסגורה שהייתה מסווגת, דלפו החוצה. צריך להבין שמדליף אחד מתוך ישיבה כזו גורם נזק קודם כל לחברי הועדה, בכך שאחרים שמופיעים בפני הועדה יתחילו לצנזר את דבריהם מתוך חשש שמא זה ידלוף. אנחנו פועלים על מנת לנסות ולאתר את המדליף ולגדר אותו. זה לא פשוט כשמדובר בחברי כנסת. אני קורא לנו כחברי כנסת להבין את עוצמת והיקף הנזק שזה גורם לנו. ואני מקווה שנבין את המשמעות של זה".



    0 תגובות